Általános Szerződési Feltételek
Szolgáltatásaink feltételei
1. Általános rendelkezések
Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) a Kohán Autószervíz (továbbiakban: Szolgáltató) által nyújtott gépjárműjavítási és -karbantartási szolgáltatásokra vonatkoznak. Az ÁSZF célja, hogy részletesen szabályozza a Szolgáltató és ügyfelei között létrejövő jogviszonyokat.
2. A Szolgáltató adatai
Név: Kohán Autószervíz
Székhely: Budakeszi, József Attila u. 131, 2092
Adószám: 12345678-9-10
E-mail: info@kohanszerviz.hu
Telefon: 06 30 125 3271
Weboldal: www.kohanszerviz.hu
3. A szolgáltatás tartalma
A Szolgáltató az alábbi gépjárműjavítási és -karbantartási szolgáltatásokat nyújtja:
- Időszakos karbantartás és szerviz
- Motorszerviz, váltójavítás
- Futómű javítás, fékszerviz
- Elektromos rendszer diagnosztika és javítás
- Klímaszerviz, feltöltés, tisztítás
- Gumiszerelés, kerékcsere
4. Időpontfoglalás menete
A szolgáltatás igénybevételéhez előzetes időpontfoglalás szükséges, amely történhet:
- Weboldalon keresztül (online időpontfoglaló rendszer)
- Telefonon a megadott elérhetőségen
- E-mailben az info@kohanszerviz.hu címen
- Személyesen a szerviz nyitvatartási idejében
Az online időpontfoglalás visszaigazolásáról a Szolgáltató e-mailben értesíti az Ügyfelet.
5. Árak és fizetési feltételek
A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások aktuális árai a weboldalon és a szerviz telephelyén találhatók. Az árak forintban értendők és tartalmazzák az ÁFA-t. Fizetés történhet készpénzben, bankkártyával vagy előre egyeztetett esetben átutalással.
A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a munkavégzés közben felmerülő, előre nem látható problémák esetén az árakat módosítsa, erről azonban minden esetben előzetesen tájékoztatja az Ügyfelet.
6. Garanciális feltételek
A Szolgáltató által elvégzett javításokra és beépített alkatrészekre a jogszabályban előírt garanciális feltételek vonatkoznak:
- Beépített új alkatrészekre: 1 év garancia
- Elvégzett munkákra: 6 hónap garancia
A garancia nem vonatkozik a természetes elhasználódásra, valamint a nem rendeltetésszerű használatból eredő meghibásodásokra.
7. Lemondási feltételek
A lefoglalt időpontot az Ügyfél legalább 24 órával a foglalt időpont előtt lemondhatja telefonon vagy e-mailben. A 24 órán belüli lemondás vagy meg nem jelenés esetén a Szolgáltató jogosult adminisztrációs díjat felszámítani.
8. Felelősségi korlátozások
A Szolgáltató nem vállal felelősséget az olyan károkért, amelyek:
- A gépjárműben hagyott személyes tárgyakért
- Vis maior esetén bekövetkező károkért
- Olyan hibákért, amelyeket az Ügyfél nem közölt a javítás megrendelésekor
9. Adatvédelem
A Szolgáltató az Ügyfelek személyes adatait az Adatvédelmi Tájékoztatóban foglaltak szerint kezeli.
10. Egyéb rendelkezések
Jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a magyar Polgári Törvénykönyv és a vonatkozó jogszabályok rendelkezései az irányadók.
A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy az ÁSZF-et egyoldalúan módosítsa. A módosítás a weboldalon történő közzététellel válik hatályossá.
Utoljára frissítve: 2025. May 19.