Általános Szerződési Feltételek

Szolgáltatásaink feltételei

1. Általános rendelkezések

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) a Kohán Autószervíz (továbbiakban: Szolgáltató) által nyújtott gépjárműjavítási és -karbantartási szolgáltatásokra vonatkoznak. Az ÁSZF célja, hogy részletesen szabályozza a Szolgáltató és ügyfelei között létrejövő jogviszonyokat.

2. A Szolgáltató adatai

Név: Kohán Autószervíz
Székhely: Budakeszi, József Attila u. 131, 2092
Adószám: 12345678-9-10
E-mail: info@kohanszerviz.hu
Telefon: 06 30 125 3271
Weboldal: www.kohanszerviz.hu

3. A szolgáltatás tartalma

A Szolgáltató az alábbi gépjárműjavítási és -karbantartási szolgáltatásokat nyújtja:

  • Időszakos karbantartás és szerviz
  • Motorszerviz, váltójavítás
  • Futómű javítás, fékszerviz
  • Elektromos rendszer diagnosztika és javítás
  • Klímaszerviz, feltöltés, tisztítás
  • Gumiszerelés, kerékcsere

4. Időpontfoglalás menete

A szolgáltatás igénybevételéhez előzetes időpontfoglalás szükséges, amely történhet:

  • Weboldalon keresztül (online időpontfoglaló rendszer)
  • Telefonon a megadott elérhetőségen
  • E-mailben az info@kohanszerviz.hu címen
  • Személyesen a szerviz nyitvatartási idejében

Az online időpontfoglalás visszaigazolásáról a Szolgáltató e-mailben értesíti az Ügyfelet.

5. Árak és fizetési feltételek

A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások aktuális árai a weboldalon és a szerviz telephelyén találhatók. Az árak forintban értendők és tartalmazzák az ÁFA-t. Fizetés történhet készpénzben, bankkártyával vagy előre egyeztetett esetben átutalással.

A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a munkavégzés közben felmerülő, előre nem látható problémák esetén az árakat módosítsa, erről azonban minden esetben előzetesen tájékoztatja az Ügyfelet.

6. Garanciális feltételek

A Szolgáltató által elvégzett javításokra és beépített alkatrészekre a jogszabályban előírt garanciális feltételek vonatkoznak:

  • Beépített új alkatrészekre: 1 év garancia
  • Elvégzett munkákra: 6 hónap garancia

A garancia nem vonatkozik a természetes elhasználódásra, valamint a nem rendeltetésszerű használatból eredő meghibásodásokra.

7. Lemondási feltételek

A lefoglalt időpontot az Ügyfél legalább 24 órával a foglalt időpont előtt lemondhatja telefonon vagy e-mailben. A 24 órán belüli lemondás vagy meg nem jelenés esetén a Szolgáltató jogosult adminisztrációs díjat felszámítani.

8. Felelősségi korlátozások

A Szolgáltató nem vállal felelősséget az olyan károkért, amelyek:

  • A gépjárműben hagyott személyes tárgyakért
  • Vis maior esetén bekövetkező károkért
  • Olyan hibákért, amelyeket az Ügyfél nem közölt a javítás megrendelésekor

9. Adatvédelem

A Szolgáltató az Ügyfelek személyes adatait az Adatvédelmi Tájékoztatóban foglaltak szerint kezeli.

10. Egyéb rendelkezések

Jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a magyar Polgári Törvénykönyv és a vonatkozó jogszabályok rendelkezései az irányadók.

A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy az ÁSZF-et egyoldalúan módosítsa. A módosítás a weboldalon történő közzététellel válik hatályossá.

Utoljára frissítve: 2025. May 19.